Kontakt telefon: 01/4840-888

Grupni programi

JRE_8635

PILATES

Jedinstveni sustav vježbi izumio je Joseph Pilates prije gotovo 100 godina, radeći kao službeni fizioterapeut s balerinama, cirkuskim plesačima i vojnicima tjekom 1. svj rata. Prvenstveni cilj ovih vježbi je dobivanje na snazi i gipkosti, s toga se ova tehnika bazira na kontroli, preciznosti pokreta, fluidnosti, postizanju opuštenih pokreta te disanju i jako važnom centriranju.

Prvi rezultati ovih vježbi mogu se vidjeti i osjetiti već kroz nekoliko tjedana (što je ohrabrujuće za manje uporne). To su osjećaj snage, pravilno držanje, povećana fleksibilnost i poboljšan tonus mišiča. Vježbe se izvode bez naglih pokreta i trzaja uz manja ponavljanja. Prvenstveno se izvode na prostirci uz postupno dodavanje raznih rekvizita: male i velike lopte, bućice, štapovi, elastične trake. Vježbe su rehabilitacijskog karaktera pa se preporučuju i osobama sa problemima kralješnice, zglobova te starijima i osobama koje se nisu bavile nikakvom tjelovježbom.

CARDIO KICK BOXING CONDITIONING

To je moderan borilački sport nastao na osnovama boksa, karatea, teakwondo-a, kung fu-a i drugih više ili manje poznatih orijentalnih, ali i zapadnih borilačkih sportova. Osnovni cilj svakoga borca je nadvladati svoga protivnika boljom tehnikom, brzinom i snagom uz maksimalnu sigurnost, toleranciju, poštenje i čast svakog natjecatelja.

KICKBOXING je zapadnjački sport – jedinstven odgovor velikom broju istočnjačkih borilačkih vještina. U natjecateljskom kick-boxingu se koristi maksimalna osobna oprema koja se sastoji od kacige (koja pokriva tjeme, bočni dio glave – uši i zatiljak), štitnica za zube , štitnica za prsa (djevojke), štitnica za genitalije, rukavica (otvorene i zatvorene veličine 10 0z), štitnica za potkoljenice, te papuče (bez đona). Sigurnost svakog natjecatelja je gotovo zajamčena i slobodno se može reći da su povrede u ovom sportu vrlo rijetke, a ako su prisutne onda se najčešće događaju u tzv. tvrdim disciplinama – full contaktu, low kicku i thai kickboxingu i to u profesinalnom dijelu. Kick boxing obuhvaća vrste specifičnih grana – disciplina, a to su: Semi contakt (Polu kontakt), Light contakt (Lagani kontakt), Full contakt (Puni kontakt), Low kick, Thai kickboxing, Glazbene forme i Aero kickboxing

 

SHOW DANCE – primjereni nastavak na ritmiku za djecu školske dobi i starije. Kroz show dance se putem raznih plesnih tehnika (jazz dance, modern, suvremeni ples) “pričaju” plesne priče, istražuju osjećaji, želje i doživljaji. Putem show dancea razvija se osjećaj za scenu (kostimografija, scenska šminka, scenografija), te se izrađuju male predstave i plesne forme. Razvija se koordinacija, muzikalnost, fleksibilnost, te pripadnost grupi.

Polaznici: djeca školske dobi na više (gornja dobna granica nije određena)

Termini: 2 puta tjedno po 90 minuta

 

SHIATSU

Shiatsu je orijentalna metoda rada na tijelu koja se temelji na tradicionalnoj kineskoj medicini (TCM) i teoriji pet elemenata. Riječ Shiatsu japanskog je porijekla, a u prijevodu znači pritisak prstom. Ova metoda podrazumijeva kombinaciju različitih tehnika stimulacije tjelesne energije – pritisak prstima, dlanovima, laktovima i stopalima, usmjeravanja težine na određene dijelove tijela te istezanja i rotacije, samo su neki od alata za njeno pokretanje. Životna energija u tijelu teče mrežom kanala (meridijana), koji su povezani s pojedinim organima i tjelesnim sistemima. Kada je ravnoteža narušena, bilo da se radi o višku ili manjku energije, dolazi do različitih tegoba koje se manifestiraju na fizičkoj i/ili emotivnoj razini. Shiatsu je učinkovit kod rješavanja problema umora, tjeskobe, nemira i nesanice kao i bolova u vratu i leđima, glavobolja i migrena, menstrualnih i probavnih tegoba te gubitka koncetracije, samopouzdanja i motivacije.

Esencija shiatsua je svjestan dodir, a cilj tretmana preko akupresurnih točaka (tsubo-a) uspostaviti kvalitetniji protok u tijelu  te time podržati prirodne sposobnosti pojedinca za samoiscjeljenjem i uravnoteženim funkcioniranjem.

Tretman se izvodi na prostirci na podu, a primatelj je u ležećem ili sjedećem položaju. Savjetujemo da tijekom tretmana budete odjeveni u udobnu pamučnu odjeću kako bi tijelu omogućili slobodan pokret te da ne konzumirate veće obroke 2 sata prije tretmana. Dobrodošli su svi koji žele pružiti podršku svome zdravlju.

 

YIN JOGA

Yin joga je polagan  i relaksirajući stil joge slabijeg inteziteta. Sastoji se od duboko opuštajućih, pasivnih joga položaja (asana) koje su usmjerene na nježno istezanje i jačanje vezivnih tkiva, kao što su tetive, ligamenti i fascija, s ciljem poboljšanja cirkulacije u zglobovima i fleksibilnosti tijela. U položajima, koji su usmjereni na otvaranje kukova i donjeg dijela leđa, zadržava se dulje, od jedne do pet minuta. Fokus je na pravilnom disanju te svijesti o suptilnim energijama u tijelu, koje po tradicionalnoj kineskoj medicini teku mrežom energetskih kanala, tzv. meridijana, od kojih svaki ima svoju kvalitetu. Ovaj meditativni pristup prakticiranju joge omogućuje potpuno otpuštanje blokada i napetosti u zglobovima i mišićima te donosi mentalno i emotivno smirenje.

 

 HIP HOP

Moderan i urbani plesni stil vezan uz hip-hop kulturu i glazbu . ” Nasljednik ” break dancea i funk style plesova (popping i locking ). Danas se puno koristi u glazbenoj i ndustriji kao dio video spotova i pratećih plesnih skupina na koncertima. S jedne strane vrlo kreativan i individualan pošto se često pleše kao “freestyle “, a s druge strane vrlo je društven i zabavan kada se pleše u grupnoj koreografiji. Mogli bi ga nazvati suvremenim društvenim ” party ” plesom . Hip-hop razbija koordibaciju ,ritmičnost , muzikalnost , fleksibilnost , kreativnost , te sa jedne strane pripadnost grupi , a s druge osobnost . Svaki trening hip- hopa predstavlja jedan mali ” party ” .

Polaznici : od 6 godina na više ( gornja dobna granica nije određena )

Termini : 2 puta tjedno po 90 minuta

 

BREAK DANCE ( ili B-boying )

Urbani plesni stil nastao 70-ih godina u Južnom Bronxu . Dio je hip- hop kulture . Nastao je pod najvećim utjecajem afro i latinoameričke populacije , ali u njegovu razvoju svoj trag su ostavile brojne kulture i etničke skupine.  Break dance je spoj afričkih i latinoameričkih tradicionalnih plesova , borilačkih vještina , akrobatike i folklora spojenih u moderan , urbani , “ulični ” plesni izražaj. Kroz break dance se kao kroz svaki ples razvija koordinacija , muzikalnost , fleksibilnost , pripadnost grupi , ali i snaga , eksplozivnost , individualna kreativnost i osobnost . Ono što je specifično za break je socijalni aspekt. Kroz break mladi ljudi ( teenageri ) razvijaju socijalno prihvatljivo ponašanje , uče se poštovanju  i energiju koju posjeduju kroz ples usmjeravaju u nešto pozitivno .

Polaznici : od 6 godina na više ( gornja dobna granica nije određena )

Termini : 2 puta tjedno po 90 minuta

Treneri